Thursday, June 6, 2013

egymilliópicikrisztus

ennyike



ennyike

80s video disco party tegnap éjjel nálunk - izzadtam



80s video disco party tegnap éjjel nálunk - izzadtam

Hol lehet műtetkót venni??

A vak komondor szeretetre vágyik

A vak komondor szeretetre vágyik:

szóval erről a cikkről az jutott eszembe, hogy végülis nem kellene lemondania Baloghnak: demokratikus úton megválasztott képviselő, tehát ha ehhez tartjuk magunkat és jóhiszeműek vagyunk, akkor ő hitelesen képviseli a kiskunsági tanyavilágot, legyen az bármilyen is. és igazából itt jön a lényeg, mert bármilyen ijesztő is, hogy emberek a XXI. században úgy élnek, mint egy Móricz novellában vagy a Puszták népében, de mi alapján ítéljük mi el ezt? nem erőszakolhatunk rá emberekre egy - általunk - fejlettebbnek, etikusabbnak stb. értékrendet olyanokra, akik nem állnak készen erre.

van, akiknek ennyi is elég és nem tudnának mit kezdeni a többel.

makrancosareacea: Art of Kiss Max von Gumppenberg and Patrick...









makrancosareacea:

Art of Kiss

Max von Gumppenberg and Patrick Bienert

most úgyis olyan sok szó esik a hegymászásról



most úgyis olyan sok szó esik a hegymászásról

kernerzs: gorillavideos: A Media Hungary 2o13 giga...











kernerzs:

gorillavideos:

A Media Hungary 2o13 giga gurui!

válogatta: Kerner Zsoca

ÁCSHOLOKAUSZT

3 éve, életem harmadik munkanapján, a céges buli utáni péntek reggelen majdnem sikerült lehánynom Vujity Tvrutkot, aki szokása szerint üvöltözve szervezte le a riportjait a folyóson, közvetlenül a női wc ajtaja előtt, ezzel megakadályozva, hogy diszkréten fussak ki a szerkesztőségből. köszönöm Szilárd neked az elmúlt 3 évet, a majdnem leokádást, és hogy elszavalhattam neked a székely himnuszt.

Photo



apám kezében kissé megszaladt a mutragya - 2. szedés



apám kezében kissé megszaladt a mutragya - 2. szedés

Berci kutyánk elkapta a vakondot, amely megprobalta alaasni a...



Berci kutyánk elkapta a vakondot, amely megprobalta alaasni a kertet

Photo



egy éve ilyenkor éppen a vendégcsajoknak szánt luxy csészéből...



egy éve ilyenkor éppen a vendégcsajoknak szánt luxy csészéből szürcsölgettem a marcipános tejes teát másnaposan, az előző napi lagzis szettemben egy idegen férfi lakásán.

hiba volt másnap felvenni a telefont.

bár nem, jó volt ez így.

A kutyanak a picsája, az lesz kiporszivozva!

mondta a 85 eves nagyapam az elobb, amikor lementem egy porszivoval, hogy en akkor most takaritok. Dallast néz, ilyenkor nem lehet zavarni.

Najo, imadom a svedek dalat svedorszagrol!!!!!

Milyen lenne ez magyarban?? :(

High school sweet hearttal menni a bátyja eskuvojere

Hét éve jártunk, de most epp neki sincs senkije es mivel azota is havonta beszelunk, gondolta miert ne. Sztem semm para, bár kissé unortodox

Te azt nem tudod elképzelni, hogy mennyire tele van tököm ezzel a szarral

Mondta apám, mikozben a rotakapa porlasztóját szereli

én nagyon szeretném, ha egy férfi már végre teperne értem és nem szarna be.

én nagyon szeretném, ha egy férfi már végre teperne értem és nem szarna be.

Photo



kólával veszem be a vitaminjaimat

jóreggelt

wardrobereports: avorosszerint: hogy én az utolsó időkben...



wardrobereports:

avorosszerint:

hogy én az utolsó időkben szinte csak ilyenekkel…

annyi örök kedvencem van, hogy a hall of fame-ben alig kapunk levegőt

szakadok

No comments:

Post a Comment